Mar 1, 2011

Suzuki Swift White 2010

Dah lama nak upload perkembangan terkini kete org rumah aku, sebelum dia bawak kete ni, aku dah hantar solek kat beberapa kedai, dan terobek lah poket aku, hanya aku dan tokey kedai jer yg tau, anggaplah "carwarming" utk dia, cuma masih lagi ketandusan idea rim sukan yg macamna nak letak, 15" or 16", .....

Keadaan asal
































order this decal, on its way to my door step .....






5 comments :

  1. Suka tersangat suka!!
    Spotrim standard dia mcm myvi je ek? Hehe
    Saya suka spotrim yang ke empat dari gmbr terakhir.

    ReplyDelete
  2. bape ekk satu set body kit + spoiler + upah + semua2 skali except rim sport? Kat mane psang?

    Sgt interested. Hope dont mind to share. :)

    ReplyDelete
  3. kete org rumah...,
    Fauzan:semua sekali siap pasang dlm RM2k++, pasang di melaka ....

    ReplyDelete
  4. Maruti is known as one of the best reputed brand all over the world. Swift is one the top selling car all over the world and one of the best model Maruti has produced.

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails