Feb 5, 2011

Honda Civic 2012 | Proton Tuah

2012-Honda-Civic-Concept-Front-View.jpg



2012-Honda-Civic-Concept-Front-View-Rear-View.jpg



2012-Honda-Civic-Concept-Front-View-Side-View.jpg

Perbandingan dengan Proton TUAH [concept car by Proton in KLIMS 2010 last year]









Harapnya Proton akan kluarkan model kereta mcm TUAH ni, sbb boleh jadi rival kpd kereta Jepun.

Kat bawah ni ada gambar Civic 2012 Production , yg gambar atas tu concept.







sumber :
www.noticiasautomotivas.com.br

funtastickodesign.com

autobizz.com.my



6 comments :

  1. x same sgt la...Civic 2012 nmpk mcm mercedes cls. Tuah nmpk mcm audi lampu depannye.

    ReplyDelete
  2. I like the 2012 Honda Civic. It will sell well I think. Most car loans companies are even offering it now.

    ReplyDelete
  3. lmpu blakang civic tu tiru persona pnye sbna nye

    ReplyDelete
  4. jgn nmpk indah dari luaran jer..prestasi n kualiti belum tentu..proton ni mase pelancaran mmg nmpk gah..tp sebaliknyer bile dh byk kt jalan raye..mcm2 hal..ade yg kate erm tgk nasib la..dalam 100 tu satu pasti ade yg brmasalah..jgn la mcm 2 wt kt rakyat malaysia..kalo nk kuar kete yg bagus jgn tunjuk mase iklan je yg bagus..tunjukkan kualiti yg sebenar..jgn nk cut cost jerrr..rakyat yg trpakse menanggungnyer..harap wt yg trbaik..

    ReplyDelete
  5. nak wat kete mesti la ada kualiti.saya beli persona baru thn 2011,baru setahun pakai aircond belt tensional rosak.tak blh repair nak kena ganti baru.harga rm 408 yg baru.saya kalau mampu mmg tak pakai kereta proton ni.tak ada kualiti langsung.

    ReplyDelete
  6. malang la kau. persona aku dah 3 tahun pakai x rosak ape pon. elok sihat walaupun aku ske lenjan sampai 180KM/j

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails